Bílá skládací židle 1ks

Bílá skládací židle
search
  • Bílá skládací židle
  • Bílá skládací židle 1ks
  • Bílá skládací židle
  • Bílá skládací židle
  • Bílá skládací židle 1ks
  • Bílá skládací židle 1ks
  • Bílá skládací židle 1ks
  • Bílá skládací židle 1ks

Bílá skládací židle

PUJ_ZID_04
Podsedák/Bez podsedáku: Bez podsedáku
120,00 Kč
S DPH
Počet
skladem

PRAVIDLA PŮJČOVNY

  • Při objednávce uveďte termín zápůjčky do poznámky v objednávce, na základě toho Vám buď objednávku potvrdíme, nebo bohužel budeme muset objednávku zrušit z důvodu nedostatečného počtu v daném termínu.

  • Po potvrzení objednávky dohodneme způsob převzetí a na základě toho Vám vystavíme zálohovou fakturu na 50% z ceny půjčovného, tato záloha bude odečtena z konečné ceny faktury, která bude uhrazena hotově při převzetí inventáře nebo uhrazena předem, před odesláním, v případě že si klient přeje zaslat inventář poštou  nebo jiným přepravcem.

  • Vyzvednutí - Inventář lze vyzvednout vždy 3 dny před požadovaným termínem, a lze jej  vrátit opět tři dny po požadovaném termínu. V případě, že nájemce nevrátí, bez předchozí dohody, pronajímateli inventář, propadá kauce ve prospěch pronajímatele jako náhrada škody. Inventář lze vyzvednout zdarma v naší kamenné prodejně ve Veselí nad Lužnicí, nebo po dohodě v Českých Budějovicích - poplatek 1.000 Kč.

  • Vratná kauce - při převzetí nebo před zasláním uhradí nájemce pronajímateli vratnou kauci v ceně 5000 Kč. Tato kauce bude vrácena nájemci v hotovosti, při osobním vrácení inventáře pronajímateli a jeho následné kontrole. V případě, že bude zboží poškozené nebo znečištěné pronajímatel si vyhrazuje právo odečíst z kauce náklady na jeho opravu nebo vyčištění. V případě, že je zboží neopravitelné nebo znečištěné tak, že jeho další použití není možné, bude celá kauce použita na nákup nového inventáře a nájemce tak neobdrží žádné peněžní prostředky zpět.

  • Storno poplatky - zrušení rezervace měsíc před odsouhlaseným termínem - 20% z celkové ceny, dva týdny před odsouhlaseným termínem - 30% z celkové ceny, týden před odsouhlaseným termínem - 50% z celkové ceny - tzn., že uhrazená záloha propadá ve prospěch pronajímatele. Při zrušení akce a tudíž i pronájmu z důvodu nařízení vlády vrátíme 100% uhrazené zálohy.

V případě zájmu zajistíme dopravu z Veselí nad Lužnicí - cena 14Kč/km, účtujeme obě cesty! Montáž a příprava brány, rozložení židlí a stolků a následný úklid, a sbalení věcí po obřadu za příplatek 350,-/hodinu.  Čekání v místě obřadu při dopravě tam i zpět je zpoplatněno sazbou 150/hodina. Nabízíme i dekorování svatební brány živými nebo umělými květy, voály, girlandami, apod. Kalkulaci Vám rádi připravíme na základě požadavků. 

Objednáním tohoto produktu potvrzujete svůj souhlas s výše uvedenými pravidly.

Pravidla půjčovny:

  • Při objednávce uveďte termín zápůjčky, na základě toho Vám buď objednávku potvrdíme, nebo bohužel budeme muset objednávku zrušit z důvodu nedostatečného počtu v daném termínu.
  • Po potvrzení objednávky dohodneme způsob převzetí a na základě toho Vám vystavíme zálohovou fakturu na 50% z ceny půjčovného, tato záloha bude odečtena z konečné ceny faktury, která bude uhrazena hotově při převzetí inventáře nebo  uhrazena předem, před odesláním, v případě že si klient přeje zaslat inventář poštou  nebo jiným přepravcem.
  • Vyzvednutí - zaslání Inventář lze vyzvednout vždy 3dny před požadovaným termín, a lze jej  vrátit opět tři dny po požadovaném termínu v naší prodejně ve Veselí nad Lužnicí nebo po dohodě, pokud se jedná o menší položky z inventáře lze domluvit převzetí v Českých Budějovicích nebo Soběslavi. Při převzetí bude nájemci doúčtování zbytek zálohy nebo případně celá částka za pronájem a vratná kauce pro daný produkt (celková kauce za více produktů se domlouvá individuálně).
  • V případě zaslání poštou nebo přepravní společností, bude inventář zaslán pět dní před požadovaným termín, nájemce se pak zavazuje, že inventář zašle pronajímateli do tří dnů od termínu, na kdy byl inventář zapůjčen. Před odesláním zboží přepravcem musí být uhrazena celá částka za zápůjčku a vratná kauce. V případě, že nájemce nevrátí, bez předchozí dohody, pronajímateli inventář, propadá kauce ve prospěch pronajímatele jako náhrada škody.
  • Vratná kauce - při převzetí nebo před zasláním uhradí nájemce pronajímateli vratnou kauci dle jednotlivých položek nebo dle dohody při odběru více položek. Tato kauce bude vrácena nájemci v hotovosti, při osobním vrácení inventáře pronajímateli a jeho následné kontrole. Při zaslání zpět poštou nebo přepravní společností bude kauce nájemci vrácena, do tří dnů po obdržení zboží a jeho kontrole, na účet nájemce. V případě, že bude zboží poškozené nebo znečištěné pronajímatel si vyhrazuje právo odečíst z kauce náklady na jeho opravu nebo vyčištění. V případě, že je zboží neopravitelné nebo znečištěné tak, že jeho další použití není možné, bude celá kauce použita na nákup nového inventáře a nájemce tak neobdrží žádné peněžní prostředky zpět.
  • Storno poplatky - zrušení rezervace měsíc před odsouhlaseným termínem - 20% z celkové ceny, dva týdny před odsouhlaseným termínem - 30% z celkové ceny, týden před odsouhlaseným termínem - 50% z celkové ceny - tzn., že uhrazená záloha propadá ve prospěch pronajímatele.

Doprava

V případě zájmu zajistíme dopravu z Veselí nad Lužnicí - cena 14Kč/km, účtujeme obě cesty! Montáž a příprava brány, rozložení židlí a stolků a následný úklid, a sbalení věcí po obřadu za příplatek 350,-/hodinu.  Čekání v místě obřadu při dopravě tam i zpět je zpoplatněno sazbou 150/hodina.

Další služby

Nabízíme i dekorování svatební brány živými nebo umělými květy, voály, girlandami, apod. Kalkulaci Vám rádi připravíme na základě požadavků. 

Objednáním tohoto produktu potvrzujete svůj souhlas s výše uvedenými pravidly.

Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.