PRAVIDLA PŮJČOVNY
- Při objednávce uveďte termín zápůjčky do poznámky v objednávce, na základě toho Vám buď objednávku potvrdíme, nebo bohužel budeme muset objednávku zrušit z důvodu nedostatečného počtu v daném termínu.
- Po potvrzení objednávky dohodneme způsob převzetí a na základě toho Vám vystavíme zálohovou fakturu na 50% z ceny půjčovného, tato záloha bude odečtena z konečné ceny faktury, která bude uhrazena hotově při převzetí inventáře nebo uhrazena předem, před odesláním, v případě že si klient přeje zaslat inventář poštou nebo jiným přepravcem.
- Vyzvednutí - Inventář lze vyzvednout vždy 3 dny před požadovaným termínem, a lze jej vrátit opět tři dny po požadovaném termínu. V případě, že nájemce nevrátí, bez předchozí dohody, pronajímateli inventář, propadá kauce ve prospěch pronajímatele jako náhrada škody. Inventář lze vyzvednout zdarma v naší kamenné prodejně ve Veselí nad Lužnicí, nebo po dohodě v Českých Budějovicích - poplatek 1.000 Kč.
- Vratná kauce - při převzetí nebo před zasláním uhradí nájemce pronajímateli vratnou kauci v ceně 5000 Kč. Tato kauce bude vrácena nájemci v hotovosti, při osobním vrácení inventáře pronajímateli a jeho následné kontrole. V případě, že bude zboží poškozené nebo znečištěné pronajímatel si vyhrazuje právo odečíst z kauce náklady na jeho opravu nebo vyčištění. V případě, že je zboží neopravitelné nebo znečištěné tak, že jeho další použití není možné, bude celá kauce použita na nákup nového inventáře a nájemce tak neobdrží žádné peněžní prostředky zpět.
- Storno poplatky - zrušení rezervace měsíc před odsouhlaseným termínem - 20% z celkové ceny, dva týdny před odsouhlaseným termínem - 30% z celkové ceny, týden před odsouhlaseným termínem - 50% z celkové ceny - tzn., že uhrazená záloha propadá ve prospěch pronajímatele. Při zrušení akce a tudíž i pronájmu z důvodu nařízení vlády vrátíme 100% uhrazené zálohy.
V případě zájmu zajistíme dopravu z Veselí nad Lužnicí - cena 14Kč/km, účtujeme obě cesty! Montáž a příprava brány, rozložení židlí a stolků a následný úklid, a sbalení věcí po obřadu za příplatek 350,-/hodinu. Čekání v místě obřadu při dopravě tam i zpět je zpoplatněno sazbou 150/hodina. Nabízíme i dekorování svatební brány živými nebo umělými květy, voály, girlandami, apod. Kalkulaci Vám rádi připravíme na základě požadavků.
Objednáním tohoto produktu potvrzujete svůj souhlas s výše uvedenými pravidly.