Chcete si většinu kolem Vašeho svatebního zařídit sami, ale svatební den si chcete užít bez stresu a problémů?
 
Koordinátor Vám pomůže s výběrem dodavatelů a ve svatební den převezme veškeré povinnosti a úkony na svá bedra tak, abyste si Váš svatební den nerušeně užili. 
 
Plánujete Vaši svatbu a hlavou se Vám honí otázky, jak bude přesně vypadat Váš svatební den?  Kdo vyzvedne květiny? Kdo připraví venkovní obřad? Kdo předá parkovací lístky svatebčanům? Kdo pohlídá, abyste Vy a Vaši svědci měli všechny potřebné doklady? Kdo předá svatebčanům vstupenky, když budete mít svatbu na takovém místě jako je třeba například ZOO nebo lunapark? Kde se bude fotit? Jak dlouho to bude trvat? Kdo bude koordinovat hosty během toho, co jste s fotografem pryč? Kdo bude koordinovat ubytování? Kdo bude koordinovat odvoz svatebčanů domů nebo do místa ubytování?  Kam dát svatební dary? Kdo je převeze domů? Kdo rozdá dárečky a výslužky svatebčanům? A spoustu jiných drobností?...
 
Znáte odpovědi? Pokud ano, ale nechcete se o vše starat sami, anebo odpověď neznáte, pak je tu právě pro Vás SVATEBNÍ KOORDINÁTOR, který všechny tyto starosti převezme a o vše se postará. A vy si budete jen užívat Váš Den, protože čím více strávíte organizováním, tím méně si užijete zábavy, a to by byla škoda.

Na základě našich zkušeností jsme pro Vás připravili tři základní balíčky, podle kterých se můžete orientovat.

1. BALÍČEK SVATEBNÍ DEN

Zahrnuje služby jednoho koordinátora v průběhu celého  svatebního dne až 12 hodin a níže uvedené doplňkové služby

  • První konzultace se svatebním koordinátorem.
  • Příprava odhadu rozpočtu požadovaných služeb.
  • 2x konzultace před svatbou.
  • Návštěva a výběr vybrané lokality, až třech lokalit.
  • Příprava harmonogramu svatebního dne.
  • Přítomnost koordinátora ve svatební den – organizace všech dílčích činností dle dohodoy se snoubenci.
  • Koordinace dodavatelů, jejichž služby si snoubenci sami zajistili. Koordinátor pouze dohlíží a přebírá starost o dodávky.
  • Maximální účast koordinátora ve svatební den 12 hodin.
  • Doprava v rámci Jižních Čech zdarma.

Cena nezahrnuje poplatky úřadům, pronájem prostor a služby dodavatelů.
 
CENA : od 6000 Kč – podle počtu hostů, rozsahu, náročnosti a požadavků na koordinátora.

Další vícepráce jsou účtovány hodinovou sazbou 250Kč/hodinu. Vícepracemi se rozumí účast koordinátora nad rámec 12ti hodin ve svatební den, poptávání dodavatelů, organizování schůzek s dodavateli, příprava tiskovin, zajištění ubytování, rozesílání oznámení, příprava programu svatby, účast na schůzkách s dodavateli.

2. BALÍČEK SVATEBNÍ OBŘAD

  • Účast koordinátora na obřadu max. 2 hodiny.
  • 2x přípravnou konzultaci pro stanovení přesného průběhu obřadu a úlohy koordinátora.
  • Dohled nad dodavateli, jejichž služby si snoubenci sami zajistili – výzdoba, příprava obřadního místa, fotograf, video, apod.
  • Předání dokladů od snoubenců a svědků matrikáři.
  • Koordinace svatebních hostů v místě obřadu před a po obřadu - stužkování, přípitky, směrování na místo obřadu, špalír, rozdávání svatební rýže a bublifuků. Koordinace focení.
  • Doprava v rámci Jižních Čech zdarma.

Cena - 1500,-
Cena nezahrnuje poplatky úřadům, pronájem prostor a služby dodavatelů. Další vícepráce jsou účtovány hodinovou sazbou 250Kč/hodinu. Vícepracemi se rozumí účast koordinátora nad rámec 2 hodin ve svatební den, poptávání dodavatelů, organizování schůzek s dodavateli, příprava tiskovin, příprava programu svatby, účast na schůzkách s dodavateli. Doprovod hostů do místa obřadu až do příjezdu novomanželů, organizace přivítání novomanželů, apod.

3. BALÍČEK DODAVATELÉ

  • Příprava harmonogramu, včetně seznamu doporučených dodavatelů a nabídky lokalit pro svatební obřad dle požadavků snoubenců.
  • Organizace ostatních věcí souvisejících s přípravou svatby (květiny, doprava, hostina, ubytování, dorty a cukroví).

   Hodinová sazba 250 Kč/hod.

Přípravy svatby pro cca 50 osob zaberou zkušenému koordinátorovi v průměru 20-30 hodin a odvisí podle náročnosti, lokality, počtu hostů a požadavků. Veškeré podrobnosti si ujasníme během první konzultační hodiny, na základě které Vám připravíme cenovou nabídku.